Bijna zover

25 februari 2017 - Wijchen, Nederland

Het moment waarop ik Nederland ga verlaten komt steeds dichterbij en daarmee ook de reiskoorts waarmee mijn lichaam zich vult. Ik heb ontzettend veel zin om hier weg te gaan en Azie in te trekken. Langzaam aan begint mijn backpack zich te vullen met spullen die ik nodig acht voor mijn reis. Ik probeer zo minimalistisch mogelijk op reis te gaan. Alles wat ik teveel heb neem ik niet mee. Mocht ik daar iets tekort komen dan koop ik het ter plaatse. Ik ben ook begonnen om mijn reis verder kleur te geven. Wat ga ik allemaal doen en welke plaatsen ga ik precies bezoeken. In grote lijnen weet ik waar ik heen ga nu moet ik alleen de puntjes met elkaar verbinden. Zo heb ik via couchsurfing een slaap plaats gevonden bij iemand die daar woont. Op deze manier krijg je een mooi inkijkje in het leven van de mensen die daar wonen. Ik wil zo een realistischer beeld krijgen van hoe het daar echt is, hoe de mensen daar leven en het scheelt me ook een heleboel geld.

Nog even en dan zullen mijn blogs wat meer inhoud bevatten. ;)

1. René:
    25 februari 2017
    Heel veel plezier Sem!!! Als er iets is, bel maar. Kom ik je halen...
  2. Astrid:
    26 februari 2017
    Nou Sem, heel veel plezier, tis een hele onderneming ! Vind het zo stoer van je, ben trots op je! Maar vooral geniet er van!!!! en kom aub heelhuids terug!!!!
  3. Paul:
    Benieuwd naar je route!
    En hoop op een foto van de dag wedstrijd
    Treffel viever ⛩✈️
    Enjoy☯️ Safe trip !
  4. Karin:
    26 februari 2017
    Wauw Sem! De mariniers dus verlaten en nieuwe avonturen in het verschiet! Have a save but a wonderful adventure!
  5. Marianne:
    27 februari 2017
    Nou Sem je hebt een super mooi vooruitzicht! Geniet ervan!
  6. Thea:
    28 februari 2017
    Het wordt vast een mooie Aziëreis Sem! Ben nu al benieuwd naar je belevenissen, verhalen en foto's. We gaan je via dit blog volgen, dus schrijf maar regelmatig over je al je avonturen.....
    Doe (enigszins) voorzichtig, heb een fantastische tijd en het belangrijkste: kom gezond weer terug !