Azië

7 februari 2017 - Wijchen, Nederland

Hallo allen,

Ik vertrek over een maand naar Azie. Ik ga daar lekker op vakantie, allerlei mooie dingen bezoeken en ik ben van plan om pas terug te komen over 5 maanden. Een epische reis gaat dat worden.

Voor deze reis heb ik dit blog in het leven geroepen. Voor mezelf, zodat ik een mooi naslag werk heb om in terug te kijken. En voor jullie, het thuisfront, zodat jullie kunnen mee kijken naar waar ik allemaal naar toe ga en welke grootse avonturen ik beleef.

Een van mijn grootste valkuilen met schrijven is dat ik heel erg fanatiek begin. Een eerste, tweede, derde en vierde blog zijn vaak geen probleem voor mij. Echter verlies ik het schrijven dan uit het oog waardoor jullie niks meer van mij horen. Ik ga proberen dat niet te laten gebeuren. Ik beloof niks maar dan weten jullie vast waar het aan kan liggen als je een lange periode niks van me hoort.

Ik heb voor de reis zelf alleen het ticket naar Singapore geboekt  alwaar mijn reis van start zal gaan. Zoals het er nu naar uit ziet zal ik daar 2 a 3 dagen verblijven aangezien Singapore niet zo heel erg groot is. Vanuit Singapore ga ik naar Maleisie en vanaf daar is alles nog een groot vraagteken. Ik heb globaal een route uitgestippeld maar voor de rest heb ik niet veel gepland, ik zie wel waar ik eindig.

Ik hoop dat ik jullie met dit blog allemaal een beetje op de hoogte kan houden van wat ik ga mee maken. En ik hoop ook dat jullie het leuk vinden om te lezen.

Greetz,

Sem